Tgbrl instagram kullanmıyorum ki canim maalesef. similac alimentum kullaniyoruz biz.Ben aile hekiminden yazdirabiliyorum.bi problem olmuyo.onu bi arastirin istersenizek gida olarakta meyve purelerini deniyorum bi problem olmuyo.yogurt verince cikartiyo Geri ama lor peyniri yapiyorum kendim onu yiyo.2 gundur azar azar yumurta sarisi deniyorum 2 gundur kusuyo cocuk.sebze agirlikli besleniyoruz su anda mecburen biz.ispanak patates yapiyorum.elma havuc puresi.muz avokado.lor peyniriyle pekmez karistirip veriyorum.bebe biskuvisi yapiyorum kendim evde meyve purelerinin icine karistiriyorum.peynir Alti suyuyla aciyorum mesela genelde pureleini falan.tavuk suyuna corba yapyorum.uretiyorum iste bebegin durumuna yeme istegine gore.