nursocum Cnprtk ben joie aldım memnunum ama hem pahalı hem minik siz baby plus Wind alabilirsiniz tutumlu annede çok iyi fiyatlara satıyorlar bi bakın isterseniz hem bebeğiniz sevmezse zarar etmemiş olursunuz
fatimaozel Cnprtk ben bir haftadır elimle yastığını sallıyorum sadece ama siz kendi kendine sallanan diyorsunuz sanırım elektronik salıncaklar var googladen bakabilirsiniz