Bende bazen hiç kanama olmazdı bazen afedersiniz bacaklarımdan akardı🤦🏻♀️Bende galiba rahim erken toparlandığı için kan pıhtılaşıb kalmışdı.öyle büyük parçalar şeklinde bile düştüğü oluyordu doktor normal demişdi.çok fazlaysa doktora söyleyin isterseniz.ama 40 bitdikden sonra olursa adetden sayılır.bende hemen sonra adet olmuşdum