Kızlar oğlum 6 günlük ve sarılık oldu. Sütüm az geliyo sağarak veriyorum ama 20 cc anca doluyo. Fakat geceden beri hiç akmıyo bi anda kesildi. Şuan hastanede yatıyoruz biberonla besliyorum. Bu durumu yaşayıpta sütünü arttırabilen oldu mu. Ben hep mama yesin istemiyorum. Mama ve süt ikisinden de istiyorum. Gönül hep süt vermek ister ama şartlar malum 😣