Mucizemveben90 benim lüzumdaysa laktoz intoleransı var denmişti, aşırı sulu kokulu mukuslu kakaydı. Relactaz kullanıyordum Süt ürünlerini tüketiyordum.Rota aşısından sonra kakada kan başladı.süt süt ürünlerini kestik ama 5 aylık olduk hala devam ediyor çoklu gıda alerjisine dönüştü🥺 birkaç doktora daha gösterin tek doktorda kalmayın derim. Şimdi doktor doktor geziyorum🥺🥺