Atopik dermatit (bebeklik çağı egzeması) büyük ihtimal. Benim kızımda da vardı 3 ay boyunca her geçen gün gittikçe kızarıklık ve kaşıdıkça pul pul kabuklanmalar oluyor. Ben en başında ne olduğunu anlamayıp, pandemiden kaynaklı hastahaneye de gidemedim bu yüzden bizimki bayaa ilerledi vücuduna da yayıldı eklem bölgelerine. Size tavsiyem her gün ılık duş aldırın, sert keselemeyin, toz deterjan kullanın (duru granül kullanıyorum) yumuşatıcı kullanmayın ve çift durulama yapın çamaşırlarını. Yünlü şeyler giydirmeyin, pamuklu olmasına özen gösterin. Bir de bu egzema alerjiden kaynaklı oluyor. Toz veya besin vs. alerjisi olabilir. Yediklerinize dikkat edin emziriyorsanız, alerji yapan besin varsa sütünüzden geçer. Genelde süt ve süt ürünleri, yumurta alerjisi oluyor bebeklerde. Bu besinleri tüketirken bebeğinizin vücudunda reaksiyona neden olup olmadığını kontrol edin. Eğer vücudu tepki veriyorsa o besinleri tüketmeyin. Uzun oldu ama egzemadan kaynaklı çok çektim siz çekmeyin diye baştan bu önlemleri alırsanız Allah’ın izni ile çok çabuk atlatırsınız. Çok geçmiş olsun…