Cansu10 kusura bakmayın dalgınlık işte aynen yanlış etiketlemişim eşim aile hekimi bu sebeple götürme gereği duymadık açıkçası d vitamini de ben çok kullanmadım geç kapanması daha iyi yani 18 ay olmaz 20 21 ay olur 23 ay olur çok kafanıza takmayın beyin ve kafa büyüyor bu sebeple endişede etmeyin eğer erken kapanırsa çocuğun kafası küçük kalabilir o yüzden canınızı sıkmayın bir iki aya kapanır tam olarak hergün on dakika güneşte tutun yok tutamıyorum güneşte diyorsanız hergün 3 damla d vitamini verin ama kapanıyor muhakkak