Merhaba, bebeğimde doğduğundan beri hırıltı var. Sarılık kontrolü için doktora gittiğimizde söyledim ciğerlerini falan dinledi ama bir şey yok dedi. Emerken çok huzursuzlanıyor sürekli ağlıyor ve sürekli emmek istiyor dedim ona da gazdan oluyor dedi. Geçenlerde kulak arkasında ve kaş ortasında kabulanma farkettim ve dün de kakası mukuslu idi acaba süt alerjisi olabilir mi? Bir de aile hekimime gitsem bakar mı sizce