bsr07- ikeada satılan o standarttan annemin evine aldım. Bence pek güvenli degil. Oturtup yanından ayrılmak zor. Üst tepsisi 2 haftada kırıldı. Ama bizim evdeki joie i 3 yıl önce aldık. Oğlum tepsinin üstüne bile çıktı. Ama hala ilk günkü gibi. Gerçekten kaliteli sağlam. Düşme devrilme olasılıgı asla yok. Bence ilk çocuğunuzsa biraz bütçenizi zorlayın yada indirim dönemindeyken onu alın. Benim abisini büyüttü. Şimdi kardeşini büyütecek. Uzun vadede kullanabilirsiniz