Bebeğim 5 aylık, zaten içinde 2-3 aydır yatıyordu. Eşim askere gidecek bende annemlerde kalacağım diye park yatağımızı toplayıp oraya götürelim dedik. Ama toplarken eşim sert davrandı sanırım, çat diye ortadaki parça kırıldı. Şu an kurduğumuzda yatak düz durmuyor. O ortadaki kısım yukarı kalkıyor ve yerine oturmuyor. Yatağım daha çok yeni. Bi fikir verin, firma ürünü yapar mı, ya da Hatay’da yaptırabileceğim bi yer var mı? Bu arada beşiği amazonun internet sitesinden aldık.