Gulefsan- Aysemela similac ve golden goat mamalarında palm yağı bulunmuyor artı similac da faydalı probiyotik de var bağırsakları düzenliyor şuan da 2 aylık bebeğime similac kullanıyorum iyi de geldi
Gulefsan- Palm yağı bağırsakta kalsiyumla birleştiğinde sabunlasiyor bu da bebeklerde kabızlık ve sancı yapıyor sma kullandım palm yağı olduğu için değiştirdim benim bebegim de kabızlık ve sancı çok yapmıştı tavsiyem similac
Ozgeackgz-0 Aysemela daha fazla sapmanız gerek süt arttıran çaylar içecekler damlalar var kullananlar memnun denemelisiniz ve taze soğan yeşillik tüketin bolca sütünüz artacak strese gerek yok güzle anne 💐 sma kullanmıştın ben bir hafta
Aysemela Ozgeackgz-0 yesıllık hep tuketırım zaten su meyve sebze reflum el verdıgınce herseyden yıyorum stres yapmıyorum aslında ama emmeyı reddedınce üzülüyorum esım üzülme her cocuk emcek dıye bısıy yok azda olsa sagarak verıyosun emdıgı kadar emıyo mamada yıyo dıyo rahatlatmaya calısıyo benı
Aysemela Deletedmom346 tesekkurler bakıcam sezeryan oldum ben hiç sancım yoktu 4 gun erken aldı dr sancım suyum fılan gelmedıgı için sutumde gelmedı hemen mama verdık bıberonla cocukta alıştı halıyle
Deletedmom346 Aysemela Benimde öyle 3 gün sütüm gelmedi fakat enjektör ile verdim biberona alışınca zor ne yazık ama daha çok minik unutturmaya çalışın ya da kaşık biberon kullanın derim düzelir zamanla 💪🏻