Bende 12 günlük anneyim 5. Günümüzden beri yara oldu. Sezeryanım zaten zordu acı çekmekten takatim kalmadı artık emzirmeye son çare düzelsin diye arada verdim. Dün yine basladım emzirmeye yine acıyolar suan silverette kapak kullanıyorum neden düzelmiyolar ya🥺emzirmenin bu kadar zor olcagını düşünmemiştim. Çok üzülüyorum emzirmek istemiyorum bildiğin ki o kadar istememe ragmen. 😔çocuguma bakınca aglayasım geliyor