Hara Bence önce biberona alıştırın mamaya yada yemeğe annem salça sürerdik memelerin uçlarına derdi kanıyor derlermiş uf oldu derlermiş zaten emince tadını da sevmeyecek isterseniz bir salça sürün
_yaseminturann Alisa58 çok üzüldüm çok taze anneyim 54 gün küvoz yolu bekledim ve benim bebeğime de epilepsi tanısı konuldu😔nöbet geçirirse ne yapıcam bilmiyorum. uyku meme konusunda da haklısınız zor keşke benim bebeğim beni emse de uyutmasa diyorum hepimizin derdi çok başka 🙏🏻
AsilZeynepp Alisa58 sut kesen ilaç icin yazmak istedim ilk bebeğimi doğumda kaybettim daha sonra süt gelmesin diye doktor bi ila berdi sutum gelmedi ismin şuan hatırlamıyorum ama çok etkili bi ilaç
LittleAngell Alisa58 canım bence sen önce kendi sakinliğini koru ve emziğe alıştırmaya çalış tatlı seylerle sürüpver mama ver her acıktığında memeden bırakmak için sarısabır taşı var aktarda onu kullan kesin çözüm inşallah hersey yoluna girer üzmeyin kendinizi de bebeğinizide 🤗
_yaseminturann Alisa58 bebeğim küvozdeyken havale geçirmil suan ilaç kullanıyoruz enjeksiyonla agızdan veriyoruz 4,5 ay sonra kesin tanı konulacak ,umarım bir umur yoktur diye dua ediyorum ama büyük bir olasılık var dendi
Alisa58 _yaseminturann ay inş yoktur dualarım snnleee çok zor bir hastalık biz dede tam koyulmadı salı belli olucak inş
Gamzeli Alisa58 sutten kesebilirsin canim benim kizimda oylr problem yoktu da yalniz felaket emerdi sabir tasi kullandim canim
Bulin Canım epilepsi varsa dikkatli yaklaş eeg yi bekle doktorunla bir yol çiz. Allah korusun ağlarken nöbet geçirmesi daha kötü.
Kucukprensim Alisa58 benim bir arkadasim sabır taşı diye bir şey varmış onla bıraktırdı. Hem de çocuk hemen tiksindi. Bizi oturtmazdi çocuk sürekli meme isterdi arkadaşım artık göğsü açık gezerdi o kadar fazlaydı yani ama şimdi o sabır taşı sayesinde bıraktı inslah size de faydası olur
Alisa58 Kucukprensim cnm yarın doktorumuzun randevusu var sonuc slıcsmmm doktora danısıcammmm eğer tamam derse su sabır taşını alıcam çok sağol🥰