Siblkrdg oğlum rota virüsü geçirdi. Sık sulu sırtına kadar çıkan aşırı kötü kokulu kaka yapıyordu. Yediğini hemen kusuyordu. Çok halsizleşmiş kafasını yerden kaldıramıyordu artık. Ateş ilk zamanlarda 38-39 a kadar çıktı. Ertesi gün 37 falandı. 3 gün yatış verdiler sonra toparladı çok şükür 🙏🏻