DeryaDerin Merhaba hanımlar kafein hapı kullanan var mı yada eşi kullanan genelde sürekli gece çalışan insanlar kullanıyormuş gündüz az uyuyorum gece nöbeti çok zor geçiyo takviye edici şeylere ihtiyacım var kahve fayda etmiyo 🙈
Mommy_ DeryaDerin 11 yıllık hemşireyim hamile kalana kadar da özellikle gece çalışmayı tercih eden biriydim hiç ihtiyaç duymadım. Çay kahve ve çok uyku bastırınca bir tane elma çok işe yarıyor.