NSB bebeğim 3.5 aylıkken yattığı yerde oynuyordu bi anda ağlamaya başladı ve salyası akarken çok minicik bir damla bir kan geldi. Anında acil de aldık soluğu.
Minik tırnağıyla dilinin altını kanatmis aglamasida ondanmis ama benim başıma bu geldi diye sizede öyle olmuş olacak diye birşey yok hemn hastaneye gidin buraya yazarak nasıl vakit kaybediyorsunuz anlamıyorum gerçekten.