Melikee001 Arkadaşlar doktor bebeğimde hafif üfürüm olduğunu söyledi.Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?Üfürüm kilo kaybıda yapar mı
Nmt2 Melikee001 benimde bebeğimde vardı canm çok üzülmüştüm ağlamıstım ama bosunaymıs canm doktor kapanır demişti zaten üç ayda bir kontrole götürn demişti beş aylıkken götürdüğümüzde kapanmıştı kendiliğinden
Zeynephatice Melikee001 bizde olmadı.kardiyolojı dr bize o açıklık her bebekte olur olmazsa büyüyemezler dedi zamanla kapanacağını söyledi.tabi açıklık çok büyük değilse.bi kardiyoloğa gitmenizi tavsiye ederim
Clknilayy Melikee001 Bizde de var canım kendi doktoru takip ediyor her bebekte olan bişey önemli olan derecesi demişti 6 aya kadar bekleyelim kendinden geçebilir dedi doktoru geçmesse bi kardiyoloji doktoruna göstercez
Clknilayy Melikee001 Eğer kilo alımı beslenmesi gelişmesi iyise rahat olabilceğimizi söyledi bize doktoru
Zeynephatice Melikee001 bizide çocuk dr korkuttu çabuk gidin kardiyolojiye diye sağolsun kardiyolog içimizi rahatlattı.sizede geçmiş olsun umarım önemli bir şey yoktur
Balbal1 Melikee001 yenidoğan bebeklerde çok sık görülen bu durum zamanla kapanıyor bi kaç ay sonra tekrar kontrole gitmelisiniz.