Ahhh,bir zamanlar o kadar içimi döktüm ki burada,bebeğim uyumamdığı için,ağlayıp duruyordum sinirden üzüntüden sabahlara kadar uyumazdı en son çare doğal içerikli bir uyku şurubu buldum doktor tavsiyesi ile mom’s lap,arminilacın.Fiyati bana pahalı gelmişti ama uykudan daha önemli değil deyip aldım ve fayda gördüm şükür uykusunu düzene soktum zaten 2 sise aldım 1.de bile düzene girmişti 😁 tavsiye olsun 😊