Arkadaşlar merhaba 5 ay 1 haftalıgız 14.01.2020 sabah saat 8:15 de dunyaya geldik.. uyku ile alakalı olarak gaz sorumumuz vardı ve devam etmekte .Kesinlikle ınandıgım ve deneyimledigim sey uyku rutini ve 4 temel durumun uykuya uygun olması
1.Karın toklugu
2.gaz olmaması
3.zihin yorgunlugu(iletisim oyun konusma masaj)
4.alt temizliği (uyku rutinimiz bu ve banyo, ) biraz uzun ama faydalı olacagına ınanıyorum. Benim izlemlediğim cocuklar gune erken başlıyor 6:50 7:10 arası saat
9:30 1 uyku (1saat yada 45 dk)
12:00-13:00 2 uyku (enaz 1 saat en fazla 2,5 saat)
16:00 3 uyku (1saat yada 45 dk)
18:00 4 uyku (45 dk yada 30 dk)
19:30 banyo uyku rutini için
20:30-21:00 beslenme (emziren anne için)gece uykusu
ben bu durumu bir ayda oturttum ama bu süreçte ilgi alakal ve oyun oynamak uyku saati yaklaştıgında alt kontrolü yaptım sonra o uyuyacaagını anladı avantajım emziriorum memede mayısıo gaz cıkarıp yerıne koyuyorum uyumasa bıle dalıo eger agrısı sancısı yoksa… zor du ama bebekler cabuk alısıo. Sabah 7de ayakats oldugumuz ıcın bende onunla uyuyorum o uyudukca dk lara cok takılmayın HER BEBEK ÖZGÜN BİR BENLİĞE SAHİPTİR.. sloğanım bu benım sevgiler canım anneler🧿🥰🥰