Bende 3. Gün çok şiddetli ağrı olmuştu acilde iğne yaptırmama rağmen geçmemişti artık ağlamaya başlamıştım o derece. Doktorum ağrı kesici ve kahve önerdi bıçak gibi kesildi. Siz de sorup önereceği ilacı alın. Anestezi etkisi vücuttan atılana kadar geçmiyor.