snglkllgl ayazlianne merhaba baya Eski bi kimi ama son durumu noldu durumu nasil bebeginizin benim bebegimde de twkrarkiyorda
ayazlianne snglkllgl canım 4 kez tekrarladı sünnette çözüm buldu çok şükür 1 buçuk senedir birdaha olmadı
ayazlianne snglkllgl biz 3ünde hastanede iğne ile tedavi oldu, e.coli yazan enfeksiyondu ve şuruplara duyarlıymış mecbur iğne tedavisi oldu. 4. yü evde şurup ile tedavi oldu. Evet sünnetten sonra çok şükür tekrarlamadı. 1 buçuk sene geçti