Arkadaşlar bu çayı süt arttırıyo ve bebekteki gazı geçiriyo diye duydum ama bilgisi olan var mı? Kullanîp da fayda gören ya da hicbi işe yaramadigini dusunen var mi? Cvplarsaniz cok sevinirim. Bebegimde gaz sıkısması olusuyo surekli. En cok bu yuzden istiyorum.. Bu konuda baska tavsiyeniz varsa onu da alabilirim.