Kh201590 Kizlar istanbulda yaşıyorum on aylık kızım var ve siderfen kan damlası aldm ve İstanbul çok sıcak olduğu için dolaba koydum ne yapmalıyım sizden fikir almak istedm dolaptami durmalı yoksa cikarmalimiyim
Olich Kh201590 ilacın üzerinde saklama koşullarını yazar onlara uymakta fayda var. Mesela ateş düşürücü ilacını (Calpol) eskiden kayınvalidem hep dolaba koydururdu meğerse yazıyor buzdolabında saklamayınız diye 🙈
Kh201590 Mom0870 pki yarın vermek için çıkarınca calkalayip mi veriyim hiç kullanmadigim için soruyorum cnm
Aysun16 Kh201590 her kullanimdan 10-15 dakika once dolaptan cikartin ki bebiş icin soguk olmasin, her defasinda calkalayip verin
Mom0870 Kh201590 evet canım mutlaka çalkala tozla karıştırarak hazırlandığı için çalkalamak gerekiyor