yarenim_1231 Dün doktora gittim kızlar doktor kızımın hiç boynu yok dedi sürekli o yuzden pişik oluyor dedi bu arada kızım 5 ay 20 günlük sadece gidisi var boyun kisaligi çok mu sorun sizce doktor öyle bi aj çok kısa deince
Deletedmom348 yarenim_1231 Bizde 3 aylığız boynunun altı pişik ve gıdısı var. Boynu bizimkinin de yok gibi bize bişey demedi belki ilerleyen ayda der
H12345 yarenim_1231 benim oğlunun da boyum arası kısa bence daha 2 aylık kimse birşey demedi ama. Hani mesela böyle iri_yarı kaba bir çocuk değil. Boyu ve kilosu standardlara uygun . Eşim ve ben de aşırı uzun insanlar değiliz minyon tipliyiz o yüzden oglusumda bence minyon ondan öyle . Yanı genetik bence bu durum .
asz yarenim_1231 hayır canım değil.benim oğlumunda aynı bu yüzden boyun altı hep pişiktir(4 aylık).hatta biraz da genetik.misal benim büyük kızın(12 yaşinda)boynu uzun ki bebekkende öyleydi(eşiminde boynu uzundur) ama oğlumun boyun ve kafa arası mesafesi kısa hala da öyle(11 yaşinda)keza benim ve bi küçüğüm olan kardeşimin de boynu kısadır kışın boğazlı kazak giydiğimizde çenemize kadar gelir😁.ama diğer iki karsesimin boynu uzundur.bi sorun teskil etmiyor yani.
yarenim_1231 Deletedmom348 evet kızımınsa gidisi var hava almadığı için pişik oluyor dedi boynu var aslında ama gidip cok
Deletedmom348 yarenim_1231 Aynı bizimde gıdık çok. Görünmüyor orası. Bir sorun olurmuymuş ne dedi doktor
yarenim_1231 Deletedmom348 sorun olmaz diye bisey demedi de bu kızda boyun yokki dedi başka bisey demedi cnm krem verip gönderdi
Koza yarenim_1231 duruma vakıf değilim ama o yaştaki çocukta boyun zaten öyle upuzun görünmez herhalde bilemedim ben hiç denk gelmedim ya da. Bence içinizi ferah tutun büyüyünce o da düzelir.
yarenim_1231 Koza arkadan bakarsak ztn bebeğe göre yettigi kadar boynu var bnim kızımın ama gidikdan dolayı önde sıfır boyun😁😁😁bu yuzden de hiç hava almıyor orası sürekli pişiyor ne yapsam bilmiorum
canparcam123 yarenim_1231 evet var öyle birşey kaynanam sürekli diyor sen bu çocuğu kafası geriye doğru yatırmadığın için boynu kısa kalmış nasıl boğazlı badi giyecek? Tek derdimiz boğazlı badi ler zaten ki bende hiç sevmem boğazlı kıyafetler onlarda sevmesin
canparcam123 yarenim_1231 diğer çocuklarım da da öyle diyordu hiç umursamadım gayet güzel boyunları var deve kuşu gibi olsun istiyorlar
yarenim_1231 canparcam123 deve kuşu gibi olunmaz cnm bebekler sonuçta gıdıkladı oldukları için bn normal karşılıyorum şuan aslinda