Eşim evde olmadığı için mama alamadım bugün ve sütüm varla yok arasında bebeğim uyuyor şuanda sabahtan beri beni emiyor ama doymuyor ağlaya ağlaya uyuttum mama olarak doyabileceği ne vermeliyim ne ölçüde yapmalıyım lütfen yardim edin birazdan uyanıp ağlıycak