SenaKarabey söylediğinizi tabiki anladım. Sadece düşünce şekliniz bana farklı geldi. Ben de çalışan bir anneyim. Sizi anlıyorum. Hatta çocuğum öyle bir zamanda geldi ki bütün iş planlarım yerle bir oldu. Ve yeni planlar yapmam gerekti. Şimdi bana da bu şekilde baskı var, evdeyken bir tane daha yap aradan çıksın diye. Ama bence önce var olan çocuğu hakkıyla yetiştirmek daha önemli. Sırf bu yüzden de ikinci çocuğu düşünmüyorum uzun bir süre. Çünkü nasılsa herşey olacağına varıyor biz ne kadar planlar yapsak da 😀