asz badew ben bunu youtube da izledim ama sebebini unuttum.benim oğlum da 4 aylık aynısı bizdede oluyor.normal yani.özellikle çorapsız olduğunda.
AlyaaSrmrt Tamamen fikrimi söylüyorum terleyince oluyor bence ben takip ediyorum terleyip üşüyor ıslak gibi soğuk oluyor
Ervanec AlyaaSrmrt evet bende öyle düşünüyorum ama sanki dolaşın sistemiyle ilgilide bi sebebi vardı bulamadim