Merhaba güzel anneler
benim oglum 11 aylık hala gaz sorunu devam ediyo doktora gittigimde gaz sorunu hala devam ediyo dedigimde bana inanmadı dişlerden olabilir dedi ama sen yine bi dene inek sütü alerjisi olabilir 2 hafta bi dene dedi bende 5 günlük bir deneme yaptım biraz rahatladı ama yine hala gaz sorunu biraz devam ediyo tabi eskiden hiç gaz yapamıyodu kakada aynı şekilde şimdi gaz yaptıgını duyuyorum 11 aydır çekiyorum hiç bir şekilde uyumuyo ve hep aglıyo kucagıma aldıgım zaman sadece susuyo Araştırdım ama çok detaylı pek bulamadım sadece süt ürünlerimi yoksa et grubu yumurta da dahilmi Siz neler yediniz bide bu durumda bagırsakların oturması ne kadar zaman alıyo