Harvicell kaç aylık şuan.benim oğlum 4 aylık 2 saat duruyor emmeden.gün içinde periyodik olarak 2 saatte bir uyuyor.ben bi uyandıgında bir de yatmaya yakın emziriyorum.ilk 2 ay yarım saat veya 45 dk da bir,3.ayımızda 1,5 saatte bir emziriyordum.tabii her istediğinde emzirilmesi de lazım bence.benim oğlumun ne zaman emmek isteyeceğini anlıyorum .o da takribi 2 saatte bire denk geliyor işte.