Kızlar post sahibine ayıp olmasın da benim kızçe 8 ay 14 günlük ama dikilmiyor bile asla 🤦🏻♀️ yürüteç kullanmaya başladım 10 gündür
belki dikilir , ayaklarını kullanır diye ama hala yapamıyor, koltuk kenarı falan filan bana mısın demiyor oturuveriyor hemen 😂 ay hiç takmam böyle seyleri ama artik annem bile sen 6 aylık dikiliyordun deyince biraz takmaya başladım 😒