Merhaba anneler kehribar kullanan arkadaslar hangi siteden aldiniz kehribar kolye yada bilekliginizi.38 gunluk kizim var gazli ve aksi bir bebek gazindan dolayı.kolye olarak mi almaliyim yoksa bikeklik mi? Bilekleri cok ince kayar düşer diye düşünüyorum. Kullanan arkadaslar yardimci olursa sevinirim etkisi oluyor mu?