Duru1235 Merhaba 5 aylık kızım var ,öksürük ve burun akıntısı şikayetiyle hastaneye gittik. Herhangi bi doktora sıra aldık ama güvendiğim bir doktor değil. Balgamı varmış bricanyl şurubu verdi. Yan etkilerine baktım bayada çok yan etkisi var. 😣internetten araştırdım. 2 yaş ve üstü yazıyor birde. Bu ilacı kullanan var mı? Birde ben gribim ne kullanabilirim diye sordum aferim ve grip ilaçlarını kullanabilirsin dedi. Şaşırdım bende Eşimde eczaneye sormuş. Çok zararlı kullanmasın demişler. O yüzden güvenim iyice kırıldı. Kullanan varmı gripken bu tarz ilaçlar?
SdCkmk Duru1235 bu şurubu bende kızıma veriyorum. Herhangi bir zararını görmedim. Hatta yararını da gördüm. Öksürük burun akıntısı hırıltısı vardı. Hırıltı ilacı verdiğim aynı gün kesildi ve öksürüğümüz de azaldı. Üstelik kızım henüz 3aylık 🙈
Oozge Duru1235 grip ilaçlarında pseudoefedrin var onlar cocuklar için zararlı diye biliyorum bence cok kötü değilsen içme ıhlamur bal falan gecirmeye calış gribini
Duru1235 [bilinmeyen] kullanıcam bende çok öksürüyor yavrum verdim yarım ölçek. Inşallah bizede faydası olur.