Yagmur05 İlk başta bebedor almıştım çokta iyiydi ama marketten wee baby aldım illet göğüs pedi acayip allerji gibi kaşındırdı göğsümğ kan oturdu resmen 🤦♀️ kullananlarda bu problem oldu mu
Minedmrrr habibe_omerasaf jel nasıl oluyor alacaktım ondan ama jel dediği nasıl oluyor bilemediğimden 😏
Yagmur05 habibe_omerasaf wee berbat evet ama ezcanede kraft marka bi ürün yok bende bebedor aldım oda çok iyi nettende sipariş vermeye uğraşmadım açıkcası 😅
habibe_omerasaf Minedmrrr daa tok duruyor yani wee onun yanında bez gibi kalmıştı öle söliyim ben çok memnun kalmıştım krafttan
Miracalpinannesii Yagmur05 kullanıyorum hiç bir sıkıntım yok hangisi indireme girerse onu alıyorum hiç sıkıntı yaşamadım
Azraninnnannnesi Yagmur05 ben jelli olanı kullandım cok memnunum dediğiniz gibi diğeri hiç kullanışlı değildi