Bisaniye
[bilinmeyen] yeğenimin kahvaltısına karıştırıyordu annemler yumurta bebek bisküvisi su ceviz avakadoyu püre yapıyolardı rondoda. Çok önemli bence 6 aydan itibaren yedirdiler 9 aylıkken kalp ameliyatı oldu vücudu güçlü olduğu için çok hızlı toparlandı şükür. İmkanınız varsa eksik etmeyin siz de :)
Papatyam
[bilinmeyen] minik muz minik al avakado yu ezip yoğurt un içine koyup veriyorum.
Ilerleyen zamanlarda kahvaltısın a ekleyeceğim
CemreKerem
[bilinmeyen] diğer meyveler gibi şekerli bir tadı olmadığı için istediğiniz zaman verebilirsiniz
melissrn
[bilinmeyen] muzla karıştırıp yediriyordun ilk 7 aylıkken falan şimdi 9 aylık dilim dilim önüne koyuyorum tek başına yiyior çok seviyo😁
MSG102915
[bilinmeyen] peki bişey sorcam ben çeyreğini kullanıp kalanını nasıl saklayabilirim ertesi güne kadar bozulur mu acaba. Karartma falan olurmu yani.
GmzSnn
[bilinmeyen] LümonLa we yağLa saLata gibi üstüne sıkarak ye birazcıkta tuz çok harika oLuyo 😂 yaşın kaç ki aynen limon tuz yağ tatLandırsın diye bende şu anda awakado çıkardım ısınsın diye bekLiyorm muzLa ezip yedircem
GmzSnn
[bilinmeyen] püre oLarak yemiyosa sende püre oLarak içir biberon başLığını biraz kendin deLik büyüt meywasuyu gibi içsin ben emir öğürdü diye öyle yaptm püre yaptm biraz su karıştırdm hafif çok değiL oda lök lök içti
RavzaSare
[bilinmeyen] bende bayilirim avakadoya ☺ neredeyse anne sütü kadar faydaliymis bu arada
RavzaSare
MSG102915 olgunlasiyor kendisi bi kac gune
MSG102915
RavzaSare alalı 3 gün oldu hiç bi gelişme yok öylece duruyordu. Muzla birlikte koydum bakalım ozAman olcakmı
GmzSnn
[bilinmeyen] asLında sadece muz değiL normaL saLatana biLe ince ince diLimLeyebiLirsin yumuşak bi kıwamı war o yğzden saLatanı karıştır sosunu dök sonra en üstüne diLimle oda muhteşem oLuyo 🤣🤣
RavzaSare
MSG102915 bazilarinin kabugu sert tirtikli gibi oluyor onlarin disi ayni kaliyor ici olgunlasiyor
RavzaSare
MSG102915 renginde degisme var mi
ilknurcelik
[bilinmeyen] acaba niye sağlıklı vermedim hiç tropikal bir meyve Afrikada belki zararlı tarım ilaçlarıyla üretiliyordur diye güvenemiyorum gerçi tüm meyveler için bu geçerli ama bize yabancı bir meyve olunca 🤷♀️
Kvldn
[bilinmeyen] ben bile yiyemiyorum cok kötü
CemreKerem
[bilinmeyen] Her bebeğin sevdiği bir tad oluyor ve o tadlara yakın yiyecekleri daha çok tercih ediyorlar bu gayet normal ama çoğunluk olarak değil de sadece bir tada yöneliyorsa sorun var demektir .
Bence meyveyi sade vermek yerine içine biraz yoğurt koyun. Yoğurt meyvenin şeker oranını biraz kırar diye düşünüyorum yoğurt miktarını gittikçe arttırıp meyve miktarını azaltirsaniz bebeğin damağından o şekerli tadları biraz silebilirsiniz bence.
Ben de küçükken sizin anlattığınız gibi sadece şekerli tadlara yonelmisim, annem corbalarima biraz şeker eklemiş öyle yemişim zamanla azaltmış ve en son komple kesmiş şekeri .. ne kadar doğru bilmiyorum ama bende işe yaramış.
Bir de sebze olarak balkabağı deneyebilirsiniz diğer sebzeler kadar şekersiz bir tadı yok bence bebeğiniz sevebilir, en azından geçiş aşamasında yardımcı olabilir .
GmzSnn
[bilinmeyen] aramızda 1 yaş war kız 29 bende 😂😂
GmzSnn
[bilinmeyen] ahhh ben neLeri ne şekiL werdim yoğurta kaç denedim dudak büzdür öğürdü bende ayran oLarak werdm içti 😂😂 sonradan birer kaşık arada werdikçr aLıştı 😂😂
GmzSnn
[bilinmeyen] çocuk oLunca herşeyLe herşeyi deniyosun deney uzmanı oLuyosun 😂😂😂😂
CemreKerem
YazCilegi
[bilinmeyen] Mavi yediyse Ayşe havada karada sağ bırakmaz o avokadoyu 😂
Obsesifk
Can olgunlaştıktan sonra koy olgunsa direk koyabilirsin. Hamsa geç olgunlaşır