Zeyzeyyyyy Nurtupu çok teşekkür ederim 😌 iç rahatlığıyla gidebilirim ozaman arkadaşımda devam ediyor ona 😌
Hndylmz Zeyzeyyyyy çok kibar çok ilgilii ve doğum konusunda gerçekten rahatlatıcı bi insan doğumumda kontrollerimde beraberdik 😊
Nurtupu Zeyzeyyyyy onu bilmiyorum ben tavsiyeleri söyledim de Ahmet selim hasözlerden başka hiçbir doktora götürmedim fiyatlardan haberim yok maalesef
Anneyeni Zeyzeyyyyy humada ersad batmaz var cok iyi ve moralli bir doktor aynı zamanda hastaneninde sahibi. Ben acibademde Mustafa taş a gittim dogumuda orda yaptim memnun kaldim muayene ucreti 250 tl idi
Zeyzeyyyyy Anneyeni ay bir sürü doktor önerisi var hangisine gitsem kararsız kaldım ama dünyamda çok iyi bir doktor var fakültedede doktor dünyamdada duruyormuş
Zeyzeyyyyy Zeys 3 aylık 3 haftalık eşiniz ne doktoru acaba yarın bi gidiyim ozaman öğleden sonra inşallah ya mecbur oğlum ishal ve genel bi kontrol ettirmem şart kan ilacını falan özel almak istiyorum sağlık ocaklarındakini önermiyorlar 😔😔😔
Zeys Zeyzeyyyyy canım imla kullanmadan yazdığım için eşim Prof gibi anlaşılmış kusura bakma..telefon açıp öğrenebilirsin muayene ücretlerini
Merthalime Zeyzeyyyyy merhaba canim ben acibadem emel kabakoglu ünsure götürüyorum cok memnunum birsey olunca hemen watsaptan yazıyorum dönüyor arkadaşım memorial de sonere beye gösteriyordu oda mennundu baya ilgiliymiş
Zeyzeyyyyy Merthalime çok teşekkür ederim ama dünyama gitmeyi düşünüyorum başak doktor var fakültedede duruyor o
Elif5858 Zeyzeyyyyy Hüma Gönül Erkan benim doktorum çok memnun kaldım muayene ücreti 110 bide Cahit Gözüakça’yı önermişlerdi
Zeyzeyyyyy Elif5858 ben çocuk dokturu sormuştum hamileliktede doktor hatası yaptım keşke senin doktoruna gitseydim
Zeyzeyyyyy Elif5858 yok özlem katırcıydı tekdende çocuk doktoruda ahmet kamalıydı memnun kalmadım ahmet kamalıdan
btlylcnky Zeyzeyyyyy doğumumdan itibaren Memorial de melehat yeni hocama gittim o kadar memnunum ki anlatamam. Diyarbakır da yaşıyorum uzaktan bile o kadwr yardımcı oldu ki.. gece gündüz her daim benimle oldu