Dilekb Yavrumun sırtı isilik oldu. Aynı durumda olan var mı. Ne yaptınız ne kullandınız. Doktora gittiniz mi ? Tecrübelerinizi paylaşır misiniz. 1 haftadır var . Ilık banyo yaptırıyorum . Dün akşam dan beri de bepantol baby pişik önleyici krem sürdüm.
Fadiye Dilekb bebeğim iki üç günlükken aşırı isilik olmuştu travazol krem çok iyi geldi size de öneririm
habibe_kzlkaya Dilekb 2 gün önce kızımın sırtı yariya kadar isilik olmuştu duştan sonra pişik kremi sürdüm geçti canım
Kereminannesi09 Dilekb 3 ayina kadar cok oluyodu sonra ara ara oldu kac aydir olmuyodu 1 haftadr yuzleri sicaktan yine oldu hic bise surmuyorum zaten sicak iyice yapis yapis olmasin diye
Oznur24 Oğlum 2 aylıkken olmuştu çok sıcak olduğu için. 2 günde 1 banyo yaptırıp daha ince giydirmeye başlayınca kendiliğinden geçmişti
Selvi_mila34 Bizde yaşadık aynı durumu sıcaktan bizimki de her gün yada 2 günde bir duş her gün gece gündüz bolca nemlendirici tüm vücuduna geçti bizim kullandığımız marka linola nemlendirici tavsiye ederim
Selvi_mila34 Dr muzun önerisiydi bu ara da yaklaşık 1 buçuk ay sürdü çünki mustela kullanıyordum yaramadı bize krem değiştirmiştik o zaman yaradı
Dilekb Fadiye hmm tşk ederim.. danışmam lazım travazol kortizol içeriyor cunku.. ama poposuna kullanmıştım.. bunu da geçirebilir. 👍
habibe_kzlkaya Fadiye canım o ilaç enfeksiyon ve mantar kremi pişik için doktorum bana travazol hamazinc vermişti ikisini karıştırıp kullaniyorum pişik için çok güzel şuan sadece hamazinc kullaniyorum işe yarıyor tavsiye ederim 👌🏼
MerveLiva Kucukprensim mustelanın pişik kremini mi kullandınız bende isilik içinde kullanılr mı bilemedğimden sürmedim pişikte işe yarıyor bayada isilk için denemedim
Kucukprensim MerveLiva hayır nemlendiricisi var onu kullandim. Bir de banyoda şampuanla yüzünü yıkadım nemlendirici şampuanla. Doktorum öyle tavsiye etmişti hemen geçti. Şimdi hafif yüzü kızarsin nemlendiriciyi sürüyorum heme. Geçiyor
sarpiko Dilekb Otacının saf gül suyunu sabah akşam oğluma sürerek ve her gün yıkayarak çare buldum 10 gündür isilik falan yok siz de deneyebilirsiniz 🙂 sıcaklarda krem sanki daha çok yapış yapış yapıyor gibi geliyor bana