Hayirli aksamlar arkadaslar. 10 LT sutten peynir yaptim ama kaya tuzunu bulamadim, sabaha kadar peynir alti suyuna koysam bozulmadan durur mu, yarin kaya tuzu alayim diyorumda ya da normal tuzdan da salamura olur mu, simdiden cevaplariniz icin tesekkurler.. Bu arada peynir alti suyunun hepsini saklamak istiyorum, siz nasil sakliyorsunuz, buzluga atsam poset icinde nasil bebegin yemeklerinde vs kucuk parcalar halinde kullanabilirim, buzluk kablarinda dondursam, cok cikti peynir alti suyu, yetmez buzluk kablarim..