güzel anneler iyi akşamlar 🙋♀️Bir ay önce 26 haftalık Doğum yaptım tahmin edeceğiniz gibi bebeğim yoğun bakımda süt sağıp götürüyoruz yeni yeni süt vermeye başlamışlar 🙏🏻 Ama yaklaşık bir haftadır sütüm azalıyor 😞 günde en az 3 litre su içerim humana emziren anneler için olan çay içiyorum 3 bardak falan çok faydasını da göremedim, o bitince hipp markasının çayını denemeyi düşündüm işe yarıyor mu 🙄 bebeğim yanımda olmadığı için ona gaz yapar rahatsız eder belki diye süt ürünleri ve tahıl türü sık tüketmemeye özen gösteriyorum, bu konuda sizlerin önerisine ihtiyacım var deneyebileceğim başka şeyler var mı, hepinize bebeklerinizle bol sütlü bol gülücüklü sağlıklı günler 😊