2melek1anne gülegüle büyütün🙏🏻Allah’ın mucizeleri onlar🙏🏻İsteyen herkese nasip etsin Allah ,zor ama güzel gerçekten ,ben Doğum yaptığım ilk günden yanlızdım ,hala da öyle insan birşekilde herşeye alışıyor ,sanırım günler ilerledikçe onlarda bende daha iyi oluruz inşallah ,şuan 21 günlükler inşallah 40 dediğimizde bizde düzene gireriz umarım ,şuan çabuk yorulup doymadan uyudukları için beslenme araları çok yakın bende sizin gibi eyvah dedim ama sizlerden bir umut duyuyorum 🙂