Defne-cicegim Merhaba anneler. Ben bebeğimi sürekli yüzüstü yatırıyorum sırt üstü koyduğumda uyanıyor. Riskli diyorlar sürekli kontrol ediyorum. İki ayımız bitti 10 gün oldu . Bı tek ben mi varım böyle uyutan. Bu şekilde çok güzel uyuyor .
Alya123 Defne-cicegim bişey olmaz canım merak etme ben büyük kızımı da öyle alıştırdım hala öyle uyur ☺️ Şimdi küçük kızım 5. Ayını bitirdi o da aynı şekilde uyur 😊 sanırım 2 aylık falandı çevirdiğimde ☺️ Başını kendi kendine çevirip hareket ettiriyorsa hiç bişey olmaz merak etme 🙋🏻♀️
Misskokulum Defne-cicegim fazla riskli henüz çok küçük kendini çevirme yetenegine sahip değil yan yatırarak uyutmayi deneyin
nursocum Defne-cicegim destekli yatırın ama bebeğimin yattığı beşikte yastık hiç bişey yok 4. Ayına girecek ağzını kapatacagı herseyi kaldırıyoru
peksokomelli Defne-cicegim bizimki de 2 aylık sadece yüzüstü uyuyor. Kafasını çevirebiliyor çünkü. Yine de yanımda yatırıyorum nefesini de rahatça kontrol ediyorum hem de emzirmek için uyandığımda kolay oluyor.
Sunasenel Defne-cicegim 4 buçuk ay oldu halen yüz üstü yatıyor ☺️ Merak etmeyin Allah’ın izniyle bir şey olmaz kendisi kafasını çevirebiliyorsa 🐻
Violet Defne-cicegim merhabalar. Benimde kızım bir hafta sonra 3 aylık olacak ve bir tek yüzüstü uyuyabiliyor. Yan veya sırt üstü yatırdığım zaman çığlık atıyor çevirmem için. Sanırım bu şekilde gaz sancısı olmuyor ve rahat uyuyor kafasınıda çeviriyor o yüzden sıkıntı etmiyorum
tombikdonerkankasiiskender Benimde oğlum üç aylık brnde gündüzleri ara sıra yüz üstü yatırıyorum ama yanında olduğum zamanlar kafasını falan çevirebilsede tedirgin oluyorum