VSBK_9919 kızım 3 aylık.bende sezeryan doğum yaptım ilk adetimi oldum açıkçası 1 sene kadar olmam diye bekliyordum.bazen anneden genetik oluyor diye duymuştum bide araştırmalarım.sonucunda 1 seneye kadar adet görmemek normal.gozukuyo korkulan bisey yok bide söyle bisey de var kızım.3 aylıkken adet oldum.belkide 2 ci adetimi 9 ay kadar gormucrm bekleyip görücez herkesin vücut yapısı.farkli nede olsa