Mina19 Deletedmom348 pişik kremi sürmek gerekiyormuş ama ben cesaret edememiştim sanki zarar vercek gibi gelmişti. Sürekli bezle kuru tutmaya çalışıyordum o dönemlerde daha boyun kısa olduğu için oluyor maalesef. Bizimki 6 aylık oldu boynu uzadı anca düzeldi
Defnedilan34 Deletedmom348 sudocrem sürebilirsin çok ince bi şekilde bide boynunun altına temiz bi mendil koy ki deri deriyi yakmasın
tombikdonerkankasiiskender 1anne3434 pudra çok zararlı bebeklere cildi tıkayıp kuruttuğu için daha beter olabilir doktorlar tavsiye etmiyo pudra kullanılmasını
Deletedmom348 Defnedilan34 mendil koydum mendili çekiştirip yüzüne getiriyor. O yüzden korktum birde bişwy olur diye.
Defnedilan34 Deletedmom348 ozman sürekli ılık su ile silip güzelce kurulaman lazım islak kalmasın diye
Deletedmom348 Defnedilan34 Banyo yaptırdım canım kuruladım. Bepanthol sürdüm ama işe yarar mı bilmiyorum
Deletedmom348 Misskokulum şimdilik bepanthol sürdüm. Ama ilerleyecek gibi. Gündüz küçüktü şimdi büyümüş. Çok zor görünüyor orasıda zorla bakıyorum
Ceydakoruc Deletedmom348 5 aylık bebeğim ve 5 aydır kullanmadığım şey kalmadı asla geçmiyo artık çok yoruldum doktora da sorsam kuru kalması gerektiğini söylüyo ama boynu çok gıdılı olduğundan asla kuru kalmıyo
Deletedmom348 Ceydakoruc aynı biz valla. Bizimde öyle kat kat🥰 zor bulunuyor görmek bile zor. Birde sürekli ağzının suyu akıyor. Acaba önlükle mi dursalar hep
Ceydakoruc Deletedmom348 onuda denedim o da çözüm olmadı bize malesef, sürekli elleriyle önlükleri çekeleyip emiyo yüzünü kapatıyor birde bizim koltuk altında, kulak arkasında, bacak boğumunda her yerinde pişik var hiç bişey fayda etmiyor🥺