Atlscn Kızlar doktorum doğum sonrası 5.günde gel demişti gittim dikişim olmadığı için sadece su geçirmez bandı çıkarıp yarama baktı ve 1 ay sonra tekrar gel dedi neden çağırmış olabilir bilgisi olan var mı ?
Ysmnse Atlscn banada kırkın çıkınca gel dedi rahim toparlanmış mı diye bakıyormuş alttan muayene ediliyormuş
Ftmsnny Atlscn 40 gün sonra rahim toparlanmış mı diye ultrason ile bakılıyor. Kanamanı soruyor birde Doğum kontrol yöntemlerinden bahsediyorlar
Merfeee Ysmnse ultrasonda baksın canım alttan bakmak nerden çıktı aceba 🤔🤔 bende burda okudum çok şaşırdım.. ultrason ile baktı kaşıntı var diye Krem yazdı çıktım
Cemilev 40 çıksa da kanaması devam edenler oluyor onları nasıl muayne ediyor ki acaba ?? Benim de 1 Ocak’ta çıkıyor kırkım
Atlscn [bilinmeyen] bir sorun olsa çoktan ortaya çıkardı bence az da değil baya zaman geçmiş gitmenizin bir anlamı yok gibi