Remes Oğlum 16 aylık kakası geldiğinde gösterip gidip saklanıp kakasını yapıyor eğitim vermelimiyim ama sadece kakadq yapıyor ne yapmalıyım hiç tecrübem yok
Yqmrclbb Remes benimde 18 aylık sürekli insanların tuvalete alıştır demesinden gına geldi ama sonuçta kakasını yapıyor olsada çişini tutup kendini ifade edemez ki nasıl anlatabilirsin ki bunu bende günlerdir düşünüyorum
Rzgr Remes oglumda 16. Ayina girecek. Durum ayni. Cisini takip ediyorum 3 4 saat tutabiliyor. Sabah bezi kuru kalkiyor. 9. Aydan beri saklanarak kakasini yapiyor. Bezini artik tuvalette cikartiyorum cunku cikarttigim an ileri dogru durarak cisini yapiyor. 17. Ayda baslayacagim cunku 18 36 ay arasi uygunmus. Suan tuvaleti taniyoruz. Birlikte tuvalete giriyoruz. Ona bir lazimlik aldim tuvalette duruyor ve her defasinda ona anlatmaya calisiyorum. Ise ilk olarak sabah bezini tuvalette cikartip onu tuvalete tutarak baslamayi dusunuyorum. Cunku oglum buna hazir. Hissediyorum. Bezi hic istemiyor.
Fatmanuraliatilla Benim oğlum da öyleydi saklanır di utanıyordu yaparken ben öğrettim canım dene bakalım bi alışacak mi.
Bravewomen Ben 1 yasinda bezden cikmisim annem hep soyler. Esimde oyleymis kaynanam soylemisti.. Bir cocugun illa 2 - 2.5 yasina gelmesi sart degil, Cocugunuzun hazir oldugunu hissediyorsaniz deneyin
FerahKuzum 16 ay biraz erken aslında. Bebeğiniz kakasınn geldiğini hissediyor olablir ama anüs kasları tam olarak çalışmaya başlamamıştır. Yani geldiğini hissetsede tutamaz. O yüzden çocuğa gereksiz bir baskı olmuş olur bence.