Cqdm46 Oğlum Sabah 7 civarı uyanıyor ve sonra her iki saate bir yarım saat uyuyor yenidoğan gibi. Ne yapsak da uzasa bu uykular 🙄 7 ay 8 günlük bu arada.
Cqdm46 Tuba çok uykusu geldiği için kıyamıyorum açıkcası omuzumda uyuyup kalıyor zaten ama işe yarar derseniz deneyeyim 👍😊
Cnprtk Tuba aralıkları uzattım ben 3 saat bile ayakta tuttm yine aynı neden bilmiyorm benim bebeğim de aynı
Tuba Cnprtk Benim oğlum 7 aylıkken sabah 8de kalkardı öğlen 12de yatardı sonra bide 16-17 gibi yatardı akşam da 20de gece uykusuna geçerdi
Tuba Cnprtk İlk zamanlar ağlar ama en azından uykusu uzar ve uykusunu almış olur. Yarım saatte uykusunu alamaz ki😫 2-3 gün zor olur sonra düzene girer diye düşünüyorum 🥰