Merhaba güzel annelerim ♥️
benim 6 aylık kızım son zamanlarda çok sık bir şekilde gözlerini ovalamaya başladı, ilk başlarda uykusu var diye düşünüp Önemsemiyordum ki artık düşünmeye başladım acaba bi problem mi var diye … bu konu hakkında bilgi ve tecrübelerinizi benimle paylaşabilirmisiniz? Bu arada malesef bu yaşadığımız pandemi süreci nedeniyle göz doktoruna gidemedik ama en kısa zamanda gidicez inşallah, şimdiden teşekkür ederim ♥️