Kızlar iyi akşamlar 2 buçuk aylık bir kızım var 1 haftadır memeyi emdikten sonra sürekli ağlıyordu mama alıp denedim içtikten sonra fazla huzursuzluk yapmamaya başladı ama kakasınıda günde 3 kere kaka yapan çocuk günde 1 kere yapıyor oda çok az kabız olmuş olabilir mi ne yapmamı önerirsiniz başına gelenler yardım edebilir mi çok ağlıyor yavrum ondan mıdır sizce ?