Hafsosss nedense soğudum o gastaneden doğum doktorum tuğba hanımdı ve süper bi doktordu bidaha olsa bidaha giderim ama bu son gidişimde üçüncü kez topuktan kan verdik sarılık için adamın çelişkili konuşması çok tuhafıma gitti geçen hafta 10.13olan sarılık değerine yüksek deil diyen adam bu hafta yüksek bi değer topuktan kan alıcaz dedi şok oldum düşük çıktı sarılığı çocuğumun ama anlam veremedim hemen doktorumu deişicem dedim