Arkadaşlar merhaba , sütümü sağarak oğluma veriyorum, dün 13 saatlik bir yolculuk yaptım dolayısıyla sütümü sağamadım, bu gün sağdığım süt ise yoğurt gibi yoğun kıvamlı geliyor ,bu normal mi ? Sağdığım sütü biberonuna koyarken pat yoğun bir parçacık düşüyor görüyorum