Selam kızlar
korse almak istiyorum ancak pek bi fikrim yok. 38 gün oldu doğum yapalı göbek hala olduğı gibi 13 kilo vermeme rağmen. Doktorum bırak kasların kendi görevini yapsın korseye yükleme dediği için almamıştım ama olacak gibi değil.
şu an 53 kiloyum korse ve beden tavsiyeniz nedir. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏